fredag 20 juli 2012

Utflyktsmatsäck




Håller som bäst på att planera inför morgondagens utflykt. Vi ska åka till stranden och förhoppningsvis kunna stanna hela dagen. SMHI lovar sol hela dagen så jag har bestämt att de nu får hålla vad de lovat!

Försöker komma på bra matsäck till morgondagen. Hittills har jag och dottern bestämt amerikanska pannkakor och pastasallad. Jag ska handla lite också, fylla på med lite kakor, bullar och skinka till pastasalladen.





Just nu öser regnet ner. Fint. två dagar kvar på semestern. Semestern som regnade bort. Jag försöker se det positiva i kråksången, att jag nästa sommar kommer vara ledig HELA sommaren med lillfjanten och barnen får ett helt sommarlov. Iofs har de knappt varit på fritids nu under sommaren, en vecka efter skolavslutningen plus fyra dagar nu under mina två jobbveckor. Sen ska de vara lediga med mig v.32 och med sin pappa v.33. Känns lite lyxigt nu när jag tänker efter i alla fall :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar