tisdag 24 juli 2012

Att hinna. Och orka

Inser nu efter mina två första arbetsdagar efter semestern att det inte är mycket jag hinner med efter arbetsdagen. Eller. hinner borde jag ju göra, men jag orkar inte. Min nedre rygg värker kopiöst, vet inte vad jag har gjort, men värken kräver alvedon, men det tar bara udden av smärtan. Jag måste ha burit barn på fel sätt igår. Ja, nånting har jag gjort tokigt men om det inte är bättre imorgon så får jag ringa en sjukgymnast. Finns en här som dessutom kan knäcka lite rygg så han kanske kan göra under...


Min kollega frågade idag om jag sökt graviditetspenning, vilket jag inte har. Men man kanske skulle söka i alla fall. Om man/kroppen orkar sen så kanske man kan jobba ändå (om man får). Jag vet inte alls hur det funkar, men jag får googla mig påläst under kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar