fredag 27 juli 2012

Magsjuka from hell


Jag har ju hoppat in i v.24!
Det börjar kännas nu att magen är större och ibland i vägen.
Ryggen har börjat göra sig påmind, helst när jag hade hand om alla små 1åringar på jobbet i måndags... kändes som någon stack in en kniv i ryggen och vred om. ont hela natten till tisdagen.

Sen fick jag ju magsjuka på tisdagskvällen så då värkte både ryggen och magen krampade, och fjanten var väl jättesur så han sparkade hela natten när jag låg i badrummet...

well well.
Ca 16 veckor kvar nu då...

:)

4 kommentarer:

  1. Hoppas du mår bättre!

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja tack, magsjukan är bättre åtminstone :)

      Radera
  2. Men fya! Magsjuka är ingen höjdare, håller med om förra talaren, !Hoppas du mår bättre!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, det vill jag inte vara med om igen (som gravid).
      Tack!

      Radera