onsdag 18 juli 2012

Smatter


Idag regnar det. Eller. Det inte bara regnar, det verkligen ÖSER ner.
Det finns inte ens en chans att hinna ut på uteplatsen och
veva ner parasollet utan att se ut som en dränkt katt.





the horror

Jag hade nämligen tänkt hinna ner till affären innan de stänger
(sanning med modifikation, ICA stänger inte förrän kl.21)
och hade planerat att promenera dit.
Det händer inte ofta men det borde hände mer.
Men inte nu, då skulle jag se värre ut än "the horror", I kid you not!

I övrigt så får jag inte ett jota gjort här hemma idag,
helt slut efter gårdagens utflykt.
Det verkar som Fjanten också tyckte det räckte med
spänning igår, han har varit kollugn idag,
så när som på några småkickar.
Rätt skönt för min mages insida kan jag meddela.



Affären var det ja...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar