onsdag 23 januari 2013

Bubbleroom

Har nu lagt min första beställning hos bubbleroom.se , dessa två plagg blev det:

Cardigan
Klänning

så ska jag kolla upp om jag och sambon kan gifta oss i samband med Fjantens dop (som också ska bokas tid för) :)

Det som känns jobbigt är att jag inte är säker på storleken, men jag beställde hem storleken som passar nästan nu, och så får jag prova, om jag tror det kommer bli för stort får jag väl skicka tillbaka och ta den mindre storleken.

imorse ÄNTLIGEN verkar vikten vara på väg neråt, men det är väl för jag i princip slutat amma. Går ju inte ner i vikt alls medan jag ammar, tråkigt men sant.
(idag är det dock lite för kallt att ta ut Fjanten på långpromenad, men det kanske blir lite varmare senare under dagen, nu var det -22 på vår förmiddagssovpromenad).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar