onsdag 7 november 2012

Näst-sista BM-besöket


nästsista bm-besöket idag. fick välja om jag ville komma nästa vecka också, vilket jag ville. då hoppas jag lillfjant har vänt på sig men jag har inte så stora förhoppningar tyvärr :/

nu har jag iaf pratat genom kejsarsnittsscenariot med bm och gråtit lite och diskuterat olika saker. men det känns skönt iaf att få prata genom saker och ting med henne, hon lyssnar och lugnar och får mig att känna mig mer tillfreds.


dagens siffror:
* blodtryck: 110/70
* hjärtljud: 150
* SF-mått: 37


men sf-måttet stämde inte riktigt tyckte hon, det blir så stort pga att fjanten ligger så högt upp och in under mina revben. hon tyckte det var skönt för min skull att bebisen låg strax under "normal" på TUL, eftersom jag var nervös inför en förlossning med en stooooor bebis. nu kanske det ändå inte spelar någon roll eftersom det antagligen blir snitt men OM. då blir det nog en "normal" 3,5kg bebis :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar