fredag 29 juni 2012

snabb leverans!


idag kom kläderna till Fjant och mig, så i eftermiddags roade
jag mig med att städa ur byrån i sovrummet och vika ner
alla kläder och grejer till bebisen däri. Mysigt! 

Jag vill bara "boa" in bebisen redan, fixa spjälsängen,
köpa madrass och fler lakan.
Åka till en bekant och kolla in en vagn jag eventuellt
ska köpa (en Kronan). Men: Åh så jag längtar.


Ganska oklokt om man tänker på det.

Det är ju ett tag kvar...


En annan sak jag tänkte på idag var att när jag
kommer tillbaka till jobbet v.33 så kommer magen nog
att synas fint, är väl i v.27 då ca.
De vet ingenting där än, förutom min chef och
närmsta kollega. Men de lär väl bli varse :)




Imorgon ska jag gå till färgaffären och köpa färg till spjälsängen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar